Home > Hot ! > Συμμετοχή 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιστιαίας σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα κατάρτισης προσωπικού Erasmus+

Συμμετοχή 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιστιαίας σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα κατάρτισης προσωπικού Erasmus+


There are no slides in this slider.



There are no slides in this slider.


Όταν οι εκπαιδευτικοί εξελίσσονται τότε γίνονται καλύτεροι δάσκαλοι και ωφελιμότεροι στους μαθητές τους. Έτσι συμβαίνει με όλα τα προγράμματα κατάρτισης, έτσι και με τους εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού σχολείου Ιστιαίας, που έφτασαν μέχρι την Ισπανία, συμμετέχοντας με άλλους εκπαιδευτικούς από Βουλγαρία, Γερμανία και Βέλγιο στο “Crossing Borders”. Οι ίδιοι σημειώνουν στο ακόλουθο δελτίο Τύπου:

“Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ιστιαίας υλοποιεί το σχολικό έτος 2021-22 ευρωπαϊκό πρόγραμμα κατάρτισης προσωπικού Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «”Crossing Borders”- Δημιουργικό περιβάλλον μάθησης και καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις με τη χρήση των ΤΠΕ.».
Βασικός στόχος της δράσης είναι η βελτίωση των γνώσεων και δεξιοτήτων του προσωπικού στη χρήση εργαλείων ΤΠΕ και στην ανάπτυξη του ψηφιακού γραμματισμού των εκπαιδευτικών μας, ώστε να ενισχυθεί η δημιουργικότητα και η ομαδοσυνεργατική μάθηση. Επιπλέον στόχος είναι η ενίσχυση του ευρωπαϊκού χαρακτήρα του σχολείου και η διεύρυνση των σχέσεών του με άλλα σχολεία εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στην κινητικότητα που υλοποιήσαμε από 20 έως 27 Μαρτίου 2022 συμμετείχαν τρεις εκπαιδευτικοί του σχολείου μας. Η υποδιευθύντρια και γυμνάστρια Φαίη Βαμβούρη, η δασκάλα αγγλικών Κατερίνα Καλτσά και η δασκάλα εικαστικών Μαρία Αγγελοπούλου επισκέφθηκαν την Βαλένθια της Ισπανίας και παρακολούθησαν επιμορφωτικό πρόγραμμα 6 ημερών από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Europass Teacher Academy με τίτλο: “ICT in the Classroom: Innovative Tools to Facilitate Students Learning, Collaboration and Creativity”. Το σχέδιο κινητικότητας έχει λάβει έγκριση από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η επιμόρφωση βοήθησε τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν ποικίλα διαδικτυακά εργαλεία χρήσιμα για την διαδικασία ανάκτησης της γνώσης (quizlet, plickers, learning apps), για τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών (trello), τη δημιουργία βίντεομαθημάτων (obs, edpuzzle), εφαρμογές επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας και εκπαιδευτικές συνεργατικές πλατφόρμες (flipgrid).
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 9 εκπαιδευτικοί από το Βέλγιο, την Βουλγαρία και την Γερμανία. Η κινητικότητα περιελάμβανε πολιτιστικές δραστηριότητες και επισκέψεις σε αξιοθέατα της πόλης όπου οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό της Βαλένθιας. Η συνεργασία με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών ήταν ιδιαίτερα σημαντική καθώς έγινε ανταλλαγή καλών πρακτικών, ιδεών και γνώσεων και τέθηκαν οι βάσεις για μελλοντικές συμπράξεις και συνεργασίες.
Το σχολείο μας υλοποιεί και θα εξακολουθήσει να συμμετέχει σε δράσεις που σκοπό έχουν να αναβαθμίσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές μας, αλλά και της αξιοποίησης των ευκαιριών ώστε οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες που θα τους χρησιμεύσουν τόσο στην εργασία τους στο σχολείο, όσο και στην προσωπική τους ζωή, μέσα από καινοτόμες δράσεις και προγράμματα”.

Ο Διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιστιαίας
Ανάργυρος Μπαρούτης

Δελτίο-τύπου-Erasmus (1)

Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr

Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr



Αφηστε ενα σχολιο

Η παρούσα φόρμα συλλέγει το όνομα σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να απαντήσουμε στο σχόλιο σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το Privacy Policy της ιστοσελίδας μας.

error: