Σε κατάληψη προχώρησε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ελληνικών με αφορμή την υποβάθμισή του σε μονοθέσιο. Σε ανοικτή επιστολή του αναφέρεται σε πλήθος αλυσιδωτών προβλημάτων που υπάρχουν και πάνω σε αυτά προστίθεται και η υποβάθμιση του σχολείου κάτι, που αντί να απαλύνει το πρόβλημα των μικρών μαθητών που καλά – καλά δεν αισθάνθηκαν την πλήρη λειτουργία της σχολικής κοινότητας τώρα οδηγούνται παρά τη θέλησή τους σε συρρίκνωσή της.
Διαβάστε την επιστολή των γονέων
“Όλοι γνωρίζουμε τις καταστροφικές συνέπειες της πυρκαγιά στην περιοχή μας το Αύγουστο. Εκείνο που μερικοί δε φαίνεται να καταλαβαίνουν είναι πως η τεράστια πυρκαγιά επηρέασε και τα μικρά παιδιά μας. Συναισθήματα πρωτόγνωρα και φόβος τα κυρίευσε. Φόβος για το πύρινο αυτό τέρας που δεν είχαν αντικρύσει ποτέ ξανά στη ζωή τους.
Αυτά τα παιδιά οι μικροί μας μαθητές όλοι στις τάξεις του Δημοτικού αναγκάζονται τώρα να κάνουν μάθημα με έναν δάσκαλο. Το σχολείο τους υποβαθμίστηκε σε μονοθέσιο.
Γιατί; Γιατί έτσι λέει ο νόμος.
Πως αυτά τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή καθημερινή και πολύωρη με το δάσκαλο, θα εκφράσουν τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους, όταν ένας δάσκαλος δεν προλαβαίνει να ικανοποιήσει τις ανάγκες 14 μαθητών; Αλλά είπαμε πρώτα από όλα ο Νόμος.
Ας μην ξεχνάμε ότι αυτά τα παιδιά τα προηγούμενα χρόνια έκαναν μάθημα με τηλεκπαίδευση , εξαιτίας της κατάστασης με τον κορωναϊό.
Έχουν χάσει ήδη πολλά τόσο σε μαθησιακό επίπεδο όσο και στην καθημερινή τους αλληλεπίδραση με το δάσκαλο και τους συμμαθητές τους.
Ανάμεσα και σε αυτά είναι και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες τα οποία χρειάζονται την αμέριστή προσοχή και βοήθεια του δασκάλου τους.
Ποιον θα προλάβει όμως αυτός ο ένας δάσκαλος να πρωτοβοηθήσει; Τον μαθητή με τις μαθησιακές δυσκολίες τον μαθητή με τα ψυχολογικά προβλήματα, τον αδύναμο μαθητή που δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί;
Τα παιδιά μας δεν είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού. Γνωρίζοντας τα προνόμια που έχουν μεγάλα σχολεία των πόλεων, (ξένες γλώσσες, γυμναστική, πληροφορική) το δικό μας σχολείο στερείται τα πάντα. Το μόνο που ζητάμε είναι ένας επιπλέον δάσκαλος ο οποίος θα μπορέσει να δώσει έναν αέρα μάθησης στα παιδιά μας .Ένας επιπλέον δάσκαλος για 14 μαθητές δεν είναι αρκετός. Γιατί και ο δάσκαλος δεν είναι θεός και το να κάνεις μάθημα σε 6 διαφορετικές τάξεις δεν είναι εύκολη υπόθεση. Είναι δύσκολο τόσο για τον δάσκαλο όσο και για τους μαθητές.
Γνωρίζουμε πως υπάρχουν σχολεία που δεν πληρούν βάσει νόμου τον αριθμό των μαθητών κι όμως έχουν τοποθετηθεί ήδη δάσκαλοι. Εμείς δεν θέλουμε να γίνονται διακρίσεις. Γιατί σε κάποια σχολεία παραβλέπεται ο Νόμος και σε κάποια άλλα όχι;
Ίσες ευκαιρίες σε όλους πρέπει να δίνονται. Ίσα δικαιώματα για όλα τα παιδιά. Έχουμε επικοινωνήσει με τον κ. Δάσκο και δεν λάβαμε απάντηση στην επιστολή που του είχαμε στείλει. Επίσης δεν έχουμε λάβει απάντηση στην επιστολή που είχαμε στείλει στο Δήμο και στην Περιφέρεια. Το επόμενο μας βήμα θα είναι να φτάσουμε στην κ. Κεραμέως και να διεκδικήσουμε ότι ανήκει στο σχολείο μας και τους μαθητές μας”.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr
Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr