Home > Hot ! > Πανελλήνιες 2021: Κραυγή αγωνίας από μαθητές – Ζητούν άμεσα το άνοιγμα φροντιστηρίων

Πανελλήνιες 2021: Κραυγή αγωνίας από μαθητές – Ζητούν άμεσα το άνοιγμα φροντιστηρίων


There are no slides in this slider.



There are no slides in this slider.


Πανελλήνιες 2021: Κραυγή αγωνίας από μαθητές – Ζητούν άμεσα το άνοιγμα φροντιστηρίωνΠανελλήνιες 2021: Μαθητές της Γ’ Λυκείου με επιστολή τους ζητούν να ανοίξουν τα φροντιστήρια, καθώς είναι απολύτως αναγκαία προκειμένου να μειωθεί έστω και λίγο το άγχος τους.

Τι αναφέρει η επιστολή

Πλήρως εξαντλημένοι και απολύτως αγχωμένοι εμφανίζονται οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου με την ευκαιρία του ανοίγματος των σχολείων. Όπως τονίζουν στο ΕΘΝΟΣ οι καθηγητές που διδάσκουν στην τελευταία τάξη του Λυκείου, τη Δευτέρα, δηλαδή την πρώτη μέρα επαναλειτουργίας των σχολείων οι μαθητές τους ξαναμπήκαν στις τάξεις με χαρά, που ξαναείδαν τους συμμαθητές τους αλλά απολύτως αγχωμένοι και προβληματισμένοι για το διάστημα, που θα ακολουθήσει και κυρίως για τις Πανελλήνιες 2021.

Όπως υπογραμμίζουν οι καθηγητές βρέθηκαν μπροστά σε παιδιά «πολύ αλλαγμένα», μελαγχολικά, απογοητευμένα και φοβισμένα ενώ δεν έλειψαν και αυτά, που έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα από τον κορονοϊό, γεγονός, που έχει επιβαρύνει κατά πολύ την ψυχολογία τους.

Η πολύμηνη παρακολούθηση των μαθημάτων μόνο μέσω της τηλεκπαίδευσης έχει προκαλέσει ανασφάλεια στα παιδιά τα οποία σε λίγο καιρό θα κληθούν ν΄ αντιμετωπίσουν και τις πανελλήνιες 2021 και το νέο σύστημα με την εφαρμογή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, γεγονός, που τώρα αρχίζουν να καταλαβαίνουν -και κυρίως οι μαθητές χαμηλών επιδόσεων- ότι θα τους «πετάξει» εκτός των Ιδρυμάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Ένα ακόμη θέμα που απασχολεί τα παιδιά είναι το άνοιγμα των φροντιστηρίων, καθώς όπως είναι γνωστό αυτή την εποχή οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου παρακολουθούν εντατικά τα μαθήματά τους στα φροντιστήρια και η δια ζώσης εκπαίδευση τους, σε αυτή τη φάση, τους είναι απολύτως αναγκαία προκειμένου να μειωθεί έστω και λίγο το άγχος τους.

Την αναστολή τουλάχιστον για φέτος της εφαρμογής του νέου συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ, ζητούν και οι καθηγητές οι οποίοι διδάσκουν στη Γ΄ Λυκείου ενώ σχετικό αίτημα διατύπωσε και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, στη συνάντηση που είχε με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ. Ο κ. Τσίπρας τόνισε ότι το νέο σύστημα με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής θα αφήσει εκτός ΑΕΙ περίπου 25.000 με 30.000 υποψηφίους και μάλιστα ότι την αναστολή της Ελάχιστης Βάσης για φέτος πρέπει να το δει η κυβέρνηση κατά προτεραιότητα .

«Όσοι έχουν παιδιά βλέπουν  πόσο ασφυκτικές είναι πια οι συνθήκες στο ψυχολογικό πεδίο για τα παιδιά μετά από σχεδόν δύο σχολικές χρονιές με τηλεκπαίδευση και χωρίς τη δυνατότητα επαφής με τους συμμαθητές τους και δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας, υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και υπογράμμισε:

Τα παιδιά που πέρασαν τη μισή περυσινή χρονιά με τηλεκπαίδευση και φέτος σχεδόν όλη τη χρονιά, τα βάζουμε σε λίγες μέρες να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις με ένα εκδικητικό γι’ αυτούς και τις οικογένειες τους σύστημα. Πάντως, επί τους αιτήματος αυτού, η Νίκη Κεραμέως δεν έχει δώσει απάντηση και όπως φαίνεται είναι αποφασισμένη να προχωρήσει σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί για την εφαρμογή της ΕΒΕ (βάση εισαγωγής).

Τι ισχύει με το άνοιγμα των φροντιστηρίων

Όσον αφορά στο άνοιγμα των φροντιστηρίων ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε ότι θα εισηγηθεί την επαναλειτουργία τους. Από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας η Νίκη Κεραμέως δεν έχει κάνει ανάλογη πρόταση καθώς όπως έχει κατά καιρούς δηλώσει δεν υπάρχει εισήγηση από τους ειδικούς για το άνοιγμά τους. Όπως μάλιστα η ίδια έχει επισημάνει οι ομάδες στα σχολεία είναι σταθερές, ενώ στα φροντιστήρια είναι μικτές από μαθητές διαφορετικών σχολείων, κάτι το οποίο δεν είναι ασφαλές.

ΠΗΓΗ: iPaidia.gr

Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr



Αφηστε ενα σχολιο

Η παρούσα φόρμα συλλέγει το όνομα σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να απαντήσουμε στο σχόλιο σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το Privacy Policy της ιστοσελίδας μας.

error: