Home > Αυτοδιοίκηση > Κόβονται οι γέφυρες με τα μειωμένα δρομολόγια των φέριμποτ

Κόβονται οι γέφυρες με τα μειωμένα δρομολόγια των φέριμποτ


There are no slides in this slider.


There are no slides in this slider.


There are no slides in this slider.


There are no slides in this slider.

Το πρόβλημα της αποκοπής της Βόρειας Εύβοιας, από την ηπειρωτική Ελλάδα, είναι ένα καυτό θέμα για την περιοχή μας για το λόγο ότι απομονώνεται ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες και ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελεί τον νούμερο ένα προορισμό, της απέναντι πολύ κοντινής στεριάς τα μειωμένα δρομολόγια των φεριμπότ διώχνουν την όποια τέτοια σκέψη από τον πιθανό επισκέπτη μας. Εστιάζοντας στο θέμα αυτό η Ράσυ Μάρκου μας είπε: «Ως Πρόεδρος του Τομέα Τουρισμού στον τόπο μας, ως ξενοδόχος αλλά και ως πολίτης αυτού του τόπου, αναφέρομαι στο θέμα των καραβιών του Λιμεναρχείου Γλύφας. Είναι ανεπίτρεπτη η σπανιότητα των δρομολογίων, όπως  και ο καθορισμός της υπάρχουσας πρώτης και τελευταίας διαδρομής. Το καράβι εν προκειμένω, όπως μου είπε και ο Γιάννης Κουρκούτζελος από τα ΚΤΕΛ αποτελεί την γέφυρα που συνδέει την Εύβοια με την υπόλοιπη Ελλάδα Κεντρική και Βόρεια. Τα καράβια λοιπόν πρέπει να εξυπηρετούν τον κόσμο και οι αρμόδιοι να μην τα βλέπουν ως άκρως επιχειρηματική δραστηριότητα. Μέχρι  τέλος Δεκεμβρίου είχε κοπεί το δρομολόγιο Ιστιαίας – Λάρισας – Θεσσαλονίκης γιατί τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ δεν προλάβαιναν να επιστρέψουν στην Ιστιαία.

Τώρα βέβαια, άλλαξε κάποιο δρομολόγιο του φέριμπότ και τα λεωφορεία  του ΚΤΕΛ προλαβαίνουν πλέον να επιστρέψουν. Σήμερα το πρόβλημα αποκαταστάθηκε αλλά επισημαίνεται,  ώστε στο μέλλον να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά. Παράλληλα τα τουριστικά αυτοκίνητα που επισκέπτονται την Εύβοια, έχουν περιορισμένο χρόνο περιήγησης και αναγκαστικά φεύγουν νωρίς ή δεν έρχονται καθόλου. Αυτά τα ζούμε όλοι μας και τα αντιμετωπίζουμε για παράδειγμα στις μαθητικές  εκδρομές των παιδιών μας, όπως και σε όλες τις εξορμήσεις γενικότερα που προτιθέμεθα να κάνουμε. Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις εταιρείες και φέρονται αντιδεοντολογικά, μην ενημερώνοντας ακόμη και οδηγούς που τηλεφωνούν με το κινητό τους από την Εθνική Οδό. Δεν εξυπηρετούν συνολικά τον ενδιαφερόμενο ή δίνουν παραπλανητικές απαντήσεις, δίνοντας μόνο τα δρομολόγια της δικής τους εταιρείας. Κλείνοντας αναφέρω ότι με την Επιμελητηριακή ιδιότητα του Προέδρου του Τομέα Τουριστικής Ανάπτυξης, προτείνω την ύπαρξη ενός φεριμπότ, πάντα  σε ετοιμότητα, ώστε να καλύπτει επείγουσες ανάγκες και να μας λύσει το αίσθημα της ανασφάλειας και της κομμένης επικοινωνίας με την Ηπειρωτική χώρα. Επιπροσθέτως θα απευθύνω γραπτό αίτημα σε όλες τις εταιρείες, το Λιμεναρχείο, το Δήμαρχο και τον Περιφερειάρχη – διότι έχουν λόγο πάνω σε αυτό και υπογράφουν – παρακαλώντας τους να θέσουν και θέμα υπογραφής, ώστε τα δρομολόγια να προσαρμοστούν και να εξυπηρετούν τον κόσμο που μετακινείται.
Η ανάπτυξη της περιοχής μας είναι απόλυτα συνυφασμένη με το δρόμο (στεριανό ή θαλάσσιο). Ο κάθε επισκέπτης με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα αφήσει σε όλους μας χρήματα, ακόμη και η απλή του διέλευση και η γνωριμία του με τον όμορφο τόπο μας, θα αποτελέσει  κέρδος για όλους μας».        
Πάρη Ντελκή

Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr

Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr



error: