Home > Video - Reportage > Στην ιστορική Ριβιέρα οι Ξένες Γλώσσες Ανδρίτσου επιβραβεύουν τους μαθητές τους– Απονομή 122 πιστοποιητικών γλωσσομάθειας!

Στην ιστορική Ριβιέρα οι Ξένες Γλώσσες Ανδρίτσου επιβραβεύουν τους μαθητές τους– Απονομή 122 πιστοποιητικών γλωσσομάθειας!


There are no slides in this slider.


There are no slides in this slider.


There are no slides in this slider.


There are no slides in this slider.

Η κυρία Ελένη Ανδρίτσου καλωσορίζοντας γονείς και μαθητές, στην ιστορική Ριβιέρα της Αιδηψού, το βράδυ της Κυριακής 6 Σεπτεμβρίου, είπε:
«Αγαπητοί γονείς και μαθητές, φίλοι,
Έχουμε φέτος τη χαρά, σ’αυτόν τον όμορφο χώρο που συγκεντρωθήκαμε, να κάνουμε έναν απολογισμό των πεπραγμένων μας τα δύο τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της δικής μας διδασκαλίας, αλλά κυρίως του κόπου και της προσπάθειας των παιδιών σας και μαθητών μας.
Με το γνωστό «μεράκι» το δικό μας και των εξαιρετικών μόνιμων συνεργάτιδών μας, Νίτσας Δασκαλάκη, Μαρίας Κούτρα, Στέλλας Καψοράχη, αλλά και εξοπλισμένοι με όλα τα νέα τεχνολογικά δεδομένα στο χώρο μας, προσφέρουμε στα παιδιά εξαιρετικές συνθήκες Συνεργατικής Μάθησης και διαμόρφωσης χαρακτήρα και αξιών! Μαθαίνοντας «μαζί» σε ένα κέντρο ξέννων γλωσσών μεγαλώνουμε δραστήρια, εφευρετικά παιδιά που αποκτούν αυτοπεποίθηση αλλά και εξοικείωση με την αλληλεγγύη!
Θα ήθελα να σας διαβάσω κάποια αποσπάσματα συνέντευξης που δόθηκε σε τηλεοπτικό σταθμό από την Ψυχολόγο, Ερευνήτρια, Αγνή Μαριακάκη, σχετικά με το θέμα: «Μαθαίνοντας Μαζί», η οποία σημειώνει χαρακτηριστικά:

«Το σχολείο ξένης γλώσσας ακολουθεί ένα αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και μελέτης. Θα καλύψει την ύλη που πρέπει και αν το παιδί έχει κενά ή δεν προφταίνει αυτή την ύλη, το σχολείο θα φροντίσει να καλύψει τα κενά του. Δεν θα προσαρμοστεί το σχολείο στο ρυθμό του παιδιού, όπως κάνει το ιδιαίτερο, αλλά θα προσφέρει στο παιδί τη δυνατότητα να προχωρήσει αφομοιώνοντας όσο καλύτερα γίνεται και να μην μείνει πίσω.
Υπάρχουν επιστημονικές μεθοδολογίες που διαρκώς εκσυγχρονίζονται ως προς το πώς το παιδί θα μάθει τη γλώσσα. Όλα αυτά απαιτείται να μαθαίνονται με σύγχρονους τρόπους που διευκολύνουν το παιδί και κάνουν τη μάθηση ευχάριστη και εύκολη.
Όταν όλα στη ζωή εξελίσσονται η διδασκαλία της γλώσσας δεν παραμένει κάτι στατικό, αντιθέτως εξελίσσεται διαρκώς με καινούρια βιβλία, νέες προσεγγίσεις, καινούριο εξοπλισμό με τη βοήθεια του ίντερνετ, με online εφόδια, διαδραστικούς πίνακες κ.α. Όλη αυτή η ενημέρωση είναι στα χέρια των δασκάλων σε ένα οργανωμένο σχολείο, αλλά σπάνια μπορεί ένας καθηγητής ατομικά, να έχει αυτό το επίπεδο επαγγελματισμού.
Πολλοί γονείς νομίζουν ότι το παιδί θα πειθαρχήσει όταν βρίσκεται ένας προς έναν με έναν δάσκαλο γλώσσας. Πόσο μεγάλο λάθος είναι αυτό! Στο Λύκειο, στο Πανεπιστήμιο, θα κάνει ιδιαίτερο; Ή στο μεταπτυχιακό μετά; Το παιδί πρέπει να μάθει να πειθαρχεί μόνο του, αλλά δουλεύοντας μέσα σε ένα σύνολο! Πρέπει να αισθάνεται μέλος της ομάδας, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να ξέρει τι πρέπει να κάνει μόνος του».

Εδώ θα ήθελα να προσθέσω από την εμπειρία μου, ότι στο ιδιαίτερο, έχοντας εύκολα πάρει τον αέρα του δασκάλου, το παιδί επιβάλλει το δικό του ρυθμό και τους δικούς του όρους. Αρνείται την προετοιμασία (Homework) και πείθει ακόμη και τους γονείς ότι θα τα «κάνει όλα» με το δάσκαλο. Πράγμα αδύνατο στον περιορισμένο χρόνο του μαθήματος. Σαν αποτέλεσμα, μένει πίσω αντί να προχωρεί.

«Η ομαδικότητα είναι ένα εξαιρετικό μαθησιακό εργαλείο. Το παιδί παρακινείται από τους υπόλοιπους μαθητές. Βάζει στόχους βλέποντας αυτούς που ήδη έχουν προχωρήσει, αλλά ξέρει ότι υπάρχουν κι άλλοι που ακολουθούν, άρα δεν απογοητεύεται. Επιπλέον, η ομαδικότητα του προσφέρει ευχαρίστηση, ενδιαφέρον. Μαθαίνει καλύτερα το παιδί, όταν μαθαίνει σε ένα φιλικό περιβάλλον, με συνομηλίκους. Η ξένη γλώσσα είναι κάτι ζωντανό. Δεν το μαθαίνει κανείς απλά για να βρίσκεται, αλλά για να το χρησιμοποιεί, για να αποτελεί εφόδιο στο μέλλον, στο επάγγελμα, στις σχέσεις, στην ενημέρωση, στη δια βίου μάθηση.
Στο σχολείο ξένης γλώσσας το παιδί βρίσκεται σε ένα ομαδικό περιβάλλον όπου δημιουργεί συναναστροφές, κάνει φιλίες, μαθαίνει τη συνεργασία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μαθαίνει να προσεγγίζει στόχους μαζί με άλλους. Είναι κάτι που θα κάνει σε όλη την επαγγελματική ζωή του. Τα θεμέλια της ικανότητας για συνεργασία τίθενται στα παιδικά χρόνια, όπου το παιδί μέσα στην όμορφη ομάδα της τάξης των ξέννων γλωσσών, καταλαβαίνει τι σημαίνει να συγκρούομαι και να φιλιώνω, να συνεργάζομαι, να προσπαθούμε όλοι μαζί.»

Το θέμα αυτό της σωστής ομαδικής εκμάθησης της ξένης γλώσσας που έχει γίνει κυρίαρχο τα τελευταία χρόνια, απασχολεί σοβαρά τον κλάδο μας και σ’ένα πρόσφατο Συνέδριο, ακούσαμε τη δέσμευση σημαίνοντος παράγοντος του κλάδου ότι θα εισηγηθεί να παίρνουν μέρος στις εξετάσεις Γλωσσομάθειας μόνο όσοι φοιτούν σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών.
Απομένει να δούμε την εξέλιξη! Όπως απομένει να δούμε και τι θα γίνει μετά το πάγωμα για την επιβολή του Φ.Π.Α. στα Ξενόγλωσσα φροντιστήρια.
Πολλά περισσότερα για θέματα που αφορούν την Ξενόγλωσση Παιδεία θα βρείτε στη σελίδα μας στο Facebook Ξένες Γλώσσες Ανδρίτσου. Εκεί επίσης θα βρείτε και φωτογραφίες από διάφορες εκδηλώσεις μας καθώς και από τις εκπαιδευτικές εκδρομές στο Λονδίνο που σύμφωνα με τα σχόλια των συμμετεχόντων, ήταν εμπειρία ζωής!

(Μεσολαβεί η απονομή πιστοποιητικών γλωσσομάθειας των ετών 2013 και 2014)

Στιγμιότυπα από την απονομή πτυχίων από το Κέντρο Ξένων γλωσσών Ανδρίτσου

Τελειώνοντας να αναφέρουμε πως υπήρξαν επίσης επιτυχίες (100%) και σε άλλες εξετάσεις που επιλέγουν συνήθως ενήλικες, με ειδικούς προσανατολισμούς.
Συγκεκριμένα:
• Εξετάσεις TOEIC, επίπεδο Β2, ο Αντώνης Ζιάγκας. Την προετοιμασία ανέλαβε η Μ. Κούτρα.
• IELTS, εξετάσεις που διενεργούνται από το Πανεπιστήμιο Cambridge σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο. Το πτυχίο αυτό στην ακαδημαική του εκδοχή αποτελεί το κορυφαίο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας για νεαρούς ενήλικους με σκοπό προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές ή καριέρα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τους υποψήφιους προετοίμασε ο Γιώργος Ανδρίτσος σε χρόνο ρεκόρ ενός έως τεσσάρων μηνών, με επιτυχία 100%! Είναι οι:
1) Χάρης Χαραλαμπόπουλος, επίπεδο C1 Advanced
2) Ελένη Γρίβα, επίπεδο C1 Advanced
3) Λεωνίδας Λαγγουράκης, επίπεδο C1 Advanced
4) Σεμίνα Ευστρατίου, επίπεδο C2 Proficiency
Αυτά τα πτυχία αποστέλλονται κατευθείαν στους επιτυχόντες.
*Τη χρονιά που μας πέρασε δύο παλιές μας μαθήτριες, που έχουν φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο γλωσσομάθειας, ολοκλήρωσαν κύκλο σεμιναρίων με τον Γιώργο Ανδρίτσο. Ήταν η Έλενα Τσακάλου και η Ρένα Βασιλείου. Αυτά τα σεμινάρια είναι διαθέσιμα σε όσους επιθυμούν να κρατήσουν ένα ενεργό επίπεδο γλωσσομάθειας ενώ παράλληλα απολαμβάνουν την ενασχόληση με λογοτεχνικά κείμενα.

(Ακολουθεί αποφώνηση. Δείτε σχετικό video)

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από το Κέντρο Ξένων γλωσσών Ανδρίτσου

 

 

AFISA 2015-16 - Copy

 

andri (2) andri (3) andri (4) andri (5) andri (6) andri (7) andri (8) andri (9) andri (10) andri (11) andri (12) andri (13) andri (14) andri (15) andri (16) andri (17) andri (18) andri (19) andri (20) andri (21) andri (22) andri (23) andri (24) andri (25) andri (26) andri (27) andri (28) andri (29) andri (30) andri (31) andri (32) andri (33) andri (34) andri (35) andri (36) andri (37) andri aa (1) aa (2) aa (3) aa (4) aa andri (1)

 

Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr

Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr



Αφηστε ενα σχολιο

Η παρούσα φόρμα συλλέγει το όνομα σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να απαντήσουμε στο σχόλιο σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το Privacy Policy της ιστοσελίδας μας.

error: