Σε ανοικτή γραμμή καθημερινής επικοινωνίας που είχαμε με τον Θοδωρή Λάσκαρη, υπεύθυνο του καταυλισμού του eviaraly, για το στήσιμο των σταθμών διέλευσης μας είπε τα εξής.
«Η πρώτη αγωνιστική ημέρα Παρασκευή 8 Ιουλίου κύλησε χωρίς απρόοπτα. Ξεκίνησε με μια κλειστή χωμάτινη ειδική διαδρομή με σημείο εκκίνησης από το Δημαρχείο της Αιδηψού. Κακοτράχαλα και απάτητα σημεία, με τους οδηγούς να περνούν από τον προφήτη Ηλία, το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου και να καταλήγουν στα Ήλια. Αρχικά υπήρξε ένας αναγνωριστικός γύρος στη διάθεση των οδηγών και εν συνεχεία δύο γύροι για χρονομετρηθούν. Μοτοσικλέτες διαφόρων κατηγοριών, UTV/ATV(γουρούνες), buggies καθώς και αυτοκίνητα 4Χ4 έλαβαν μέρος σε αυτή την κλειστή ειδική διαδρομή. προκειμένου να πάρουν σειρά εκκίνησης για την ημέρα του Σαββάτου. Στα αυτοκίνητα 4Χ4 και στη κατηγορία Ζ1 πρώτοι κατετάγησαν οι Κουτσουμπός-Λαμπρινός με Suzuki Vitara και χρόνο 1:20:05.
Tην τριάδα συμπλήρωσαν οι Δημητριάδης-Κάλφας με Suzuki Jimny kai χρόνο 1:23:21 και οι Βούλγαροι Τραγιάνοφ-Μαρίνοφ με Toyota LC και χρόνο 1:25:35. Εγκαταλείψεις υπήρχαν με το Mitsubishi Pajero των Κύρτσου-Αναστασόπουλου να παρουσιάζει πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων και το Ηawkia 2.0 των Σόλιουμ-Γκάλμπαξ να «παραδίδει πνεύμα» λόγω μηχανικού προβλήματος. Στη μάχη του Σαββάτου και της δεύτερης αγωνιστικής μέρας έμπαινε και ο Γιάννης Κραβαρίτης οδηγώντας Wrangler 2.5 με συνοδηγό τον Γιάννη Θεοδώρου-Μουστάκα».
Σάββατο
Το Σάββατο οι οδηγοί από τις 08.00 το πρωί και με δύο λεπτά διαφορά ο ένας από τον άλλον, έφευγαν από το σημείο εκκίνησης στο Δημαρχείο των Λουτρών Αιδηψού. Τα Ψαχνά ήταν ο ενδιάμεσος σταθμός και εν συνεχεία επέστρεφαν τερματίζοντας στο Δημαρχείο. Οδηγοί, μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα 4Χ4 δοκιμάστηκαν σε μια συνολική διαδρομή μήκους 400 χιλιομέτρων. Μια δύσκολη αγωνιστική ημέρα και με την πλοήγηση να είναι απαιτητική. Η ζέστη και το πολύ σκληρό έδαφος ταλαιπώρησαν πολύ τους οδηγούς, με αποτέλεσμα να σημειωθούν εγκαταλείψεις, αρκετοί να χαθούν στην διαδρομή και να υπάρξουν κάποια ατυχήματα χωρίς τραυματισμό. Συγκεκριμένα ο Ζαν Μαρς με Υamaha 450 WRF εγκατέλειψε από έξοδο που είχε και το πλήρωμα με τους Σταματάκη-Τσαλιγόπουλο με Suzuki Jimny εγκατέλειψαν με πρόβλημα στην ανάρτηση. Οι Λιόντος-Δημητρίου είχαν ατύχημα, τούμπαραν και εγκατέλειψαν στη πρώτη ειδική. Πρόβλημα είχαν και οι Κουτσουμπός-Λαμπρινός με Suzuki Vitara οι οποίοι είχαν έξοδο. Εγκατέλειψαν αλλά εκκίνησαν κανονικά την Κυριακή, για το τρίτο και τελευταίο σκέλος του τριημέρου. Μετά και το πέρας και της δεύτερης αγωνιστικής ημέρας ο C.CBI Σταμπόλτζης ήταν πρώτος στη κατηγορία ATV(γουρούνες) με CanAmm 800 και χρόνο 7:32:12. Στις μοτοσικλέτες ο Ιταλός Ούγκο Φιλόσα με Husqvarna 511 M2 είχε την πρωτοκαθεδρία με χρόνο 6:36:48, έχοντας στη πλάτη του την ανάσα του Έλληνα Δημήτρη Αθανασόπουλου με ΚΤΜ 250 EXCF M1. Στα buggies o Μπαγκντασάριαν με Polaris 800 ήταν μπροστά με χρόνο 9:13:11. Στα αυτοκίνητα 4Χ4 και στη κατηγορία Ζ1 το πλήρωμα με τους Βούλγαρους Τραγιάνοφ-Μαρίνοφ με Toyota LC βρισκόντουσαν πρώτοι με χρόνο 7:10:51, ακολουθούμενοι από το ελληνικό δίδυμο των Δημητριάδη-Κάλφα με Suzuki Jimny και χρόνο 7:28:03 τερματίζοντας όμως με πρόβλημα στην τετρακίνηση. Στην κατηγορία Z2 των αυτοκινήτων 4Χ4, οι Έλληνες Νταής-Παπανικολάου με Wrangler 4.0 μετά και το τέλος της δεύτερης μέρας ήταν πρώτοι με χρόνο 3:52:23. Στην Αγωνιστική Ομάδα Εύβοιας 4Χ4 τα πληρώματα αντιμετώπισαν δυσκολίες στη διαδρομή χωρίς όμως να υπάρξουν εγκαταλείψεις. Συγκεκριμένα η «Μήτσος» πιλοτάροντας το Feroza με τον Δημήτρη Τσαντίλα συνοδηγό αντιμετώπισαν πρόβλημα στο τιμόνι λόγω ενός νεροφαγώματος. Κατάφεραν με την βοήθεια ενός…βράχου να το ισιώσουν -δείγμα της εμπειρίας τους – και να έχουν την δεύτερη θέση στη κατηγορία Ζ2 με χρόνο 4:32:26. Oι Μάνος Γεωργιάδης και Γιάννης Μαλταμπές με Mitsubishi Pajero είχαν προβλήματα και χάθηκαν σε αρκετά σημεία της διαδρομής, τερματίζοντας στην έκτη θέση με χρόνο 5:06:52.
Οι δικοί μας άνθρωποι, ο Ξηροχωρίτης Γιάννης Κραβαρίτης και ο Γιάννης Θεοδώρου-Μουστάκας, απ’ τον Άγιο Γεώργιο της Ιστιαίας, με Wrangler 2.5 στη κατηγορία Ζ2 πήραν την πέμπτη θέση στη μάχη του Σαββάτου με χρόνο 4:52:30.Αντιμετώπισαν δυσκολίες σε αρκετά σημεία των διαδρομών χάνοντας τον προσανατολισμό τους, παρ΄ όλα αυτά τα κατάφεραν.
Ομαλή, πιο εύκολη και με λίγα χιλιόμετρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η τρίτη και τελευταία ημέρα αγωνιστική ημέρα που έγινε την Κυριακή. Οι οδηγοί είχαν να διανύσουν απόσταση 150 χιλιομέτρων εκκινώντας και καταλήγοντας στα Λουτρά της Αιδηψού με ενδιάμεσο σταθμό την Παναγία Ντινιούς. Αρκετές εγκαταλείψεις οι οποίες είχαν προέλθει από το Σάββατο και με την ζέστη να μην αποτελεί για άλλη μια μέρα σύμμαχο. Προβλήματα που παρουσιάστηκαν το Σάββατο με τους οδηγούς να χάνουν τον προσανατολισμό τους δεν υπήρχαν.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr
Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr