Home > Αρθρα - Επικαιροτητα > Η Κοινωνιολογία καταργείται ! Ζήτω τα …Λατινικά

Η Κοινωνιολογία καταργείται ! Ζήτω τα …Λατινικά


There are no slides in this slider.



There are no slides in this slider.


Πάρη Ντελκή

Εκπαιδευτικός – Δημοσιογράφος

 

 

Να πριν λίγο τελειώσαμε το τελευταίο ξεφύλλισμα.

Μαζί εμείς  που φέτος “αγκαλιάσαμε” την Κοινωνιολογία.

Ναι αυτή την επιστήμη που προσεγγίσατε διστακτικά, γιατί ” …είναι “δύσκολη” Κυρία, αλλά μέχρι το τέλος της χρονιάς έγινε αγαπημένο μάθημα…”

Αυτή που μετά από σχεδόν 30 χρόνια επέστρεψε στο στίβο των Πανελλαδικών. Μα τι κρίμα για δυο χρονιές μόνο.

Κι εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα… όπως με την κατάργηση των Λατινικών αντίστοιχα.

Δεν υπάρχει αναταραχή στη σχολική κοινότητα και συγκρίσεις, όπως  πολλοί έσπευσαν να τονίσουν την αξία της γνώσης των Λατινικών.

Μα ποιος την αμφισβήτησε;  και γιατί να γίνεται σύγκριση με την Κοινωνιολογία;

Η γνώση δεν είναι εμπόρευμα.

Δεν πρέπει να πέφτουμε στην παγίδα της χρησιμοθηρίας της. Δεν πρέπει να  είναι συγκρίσιμα μεγέθη. Η γνώση οφείλει να δημιουργεί διεξόδους όχι στεγανά.

Είναι κακό που διδάσκεται η επιστημονική αμφισβήτηση και έρευνα;

Είναι κακό που ο μαθητής διατρέχει στα βάθη των αιώνων για να αναρωτηθεί για κοινωνικά θέματα, φαινόμενα διαχρονικά;

Είναι κακό να δημιουργούμε σκεπτόμενους πολίτες;

Είναι περίεργο που τα ίδια τα παιδιά αναρωτιούνται :

Τι θέματα θα βάλει;

Θα «χτυπήσουν» ένα μάθημα που θέλουν να καταργήσουν; ώστε να μη γράψουμε καλά για να βγει από τις εξετάσεις;

Είναι αυτό που θα μας κάνει αριστερούς;

Είναι αυτό που θα μας μάθει να παρατηρούμε το σύνολο και να προβληματιζόμαστε; Να σκεφτόμαστε τη συμμετοχή τη συλλογικότητα την κοινωνική δράση, την πολιτικοποίηση;

Να σκεφτόμαστε γιατί να δομείται μια κοινωνία αναπαράγοντας ανισότητες;

Γιατί να εξακολουθεί να αποτελεί ζητούμενο η ισότητα των ευκαιριών στην εκπαίδευση; Γιατί δεν καταπολεμάται η πολιτική αλλοτρίωση;

Γιατί δεν μπορούν πολιτισμένα κράτη να σβήσουν τη ντροπή της παιδικής εργασίας, της φτώχειας, της ανεργίας, των ανισοτήτων;

Γιατί να αναρωτιέται κανείς πως μια δεξιά κυβέρνηση καταργεί μια δυναμική ανθρωποκεντρική σύγχρονη επιστήμη;

Δεν πρέπει να αναρωτιόμαστε για τα αυτονόητα. Η Πολιτεία στυγνά ενδιαφέρεται να αναπαράγει ένα σάπιο σύστημα εκπαιδεύοντας μαθητές στην ανηθικότητα…

Μπουκώνοντας τα παιδιά με ψεύτικους φουσκωμένους βαθμούς, με ευκολία που επιβραβεύει όχι τον μόχθο για την κατάκτηση της γνώσης αλλά την βαθμοθηρία, την επίδειξη, την φτήνια του σελοφάν του περιτυλίγματος που μπερδεύονται από τα χρώματα και τα πλουμίδια μικροί μεγάλοι…

Ασφαλώς και δεν χρειάζεται να αναρωτιέται κανείς…

Ανομίας βασιλεύουσας επιστρέφουμε στο παρελθόν με ταχύτατους ρυθμούς «παγώνοντας»  την εξέλιξη, σβήνοντας τον Πολιτισμό, τις Τέχνες…

Καταργούμε Κοινωνιολογία, Καλλιτεχνικά, Μουσική.

Σε λίγο θα καταργηθεί κι η εφηβεία από τη φύση της.

Καλώς ήρθες κανονικότητα.

 

Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr

Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr



Αφηστε ενα σχολιο

Η παρούσα φόρμα συλλέγει το όνομα σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να απαντήσουμε στο σχόλιο σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το Privacy Policy της ιστοσελίδας μας.

error: