Ένας δρόμος μπορεί να προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα σε μια περιοχή και παράλληλα να αναπτύξει νέες συνδέσεις με τους ήδη υπάρχοντες.
Δεν θα πρέπει να υπάρχουν διλήμματα και δεύτερες σκέψεις για την διάνοιξη νέων δρόμων!
Όποιο εγγειοβελτιωτικό έργο προστίθεται σε μια οικονομία μπορεί να προσθέτει αξία σε αυτή και να συμβάλει τόσο στην ανάπτυξη μεταφορών, μετακινήσεων, εμπορικών τουριστικών διαδρομών, ασφαλούς διέλευσης και ταχύτατης επικοινωνίας όλων των σημείων μιας περιοχής.
Όταν μια περιοχή απομονώνεται, η ίδια της η οικονομία παραμένει εγκλωβισμένη με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπτυχθεί. Όσο υπήρχαν δουλειές η μετακίνηση εργαζόμενων από Ιστιαία σε Μαντούδι γίνονταν σε καθημερινή βάση. Με το κλείσιμο του Σκαλιστήρι σταμάτησε σταδιακά η μετακίνηση, οι συναλλαγές κι η κάθε οικονομία περιχαρακώθηκε, στα καθ’ ημάς.
Η διάνοιξη δρόμων και το άνοιγμα του Δήμου Ιστιαίας –Αιδηψού προς την υπόλοιπη Εύβοια, την πρωτεύουσα του νομού την Χαλκίδα, θα πολλαπλασιάσει τις συναλλαγές και θα τονώσει την εμπορική κίνηση και των δύο πόλων, για να μην αναφερθούμε για το υπόλοιπο κομμάτι της Εύβοιας που παραμένει « άγνωστο ρήμα» των βορείων για το νότιο κομμάτι του νησιού και των νοτίων για το βόρειο.
Η σχέση κόστους οφέλους γέρνει την πλάστιγγα προς την θετική κατεύθυνση, διότι η Εύβοια πάντα μπορεί να παραμένει η εύκολη πρόσβαση της Αθήνας για μίνι διακοπές, γιατί επιτέλους θα μπορούν να προκύψουν τουριστικά πακέτα για τον γύρο όλης της Εύβοιας, γιατί θα μπορεί να ισχυροποιηθεί το αίτημα για αναγνώριση της νησιωτικότητας και της μεγάλης ιδιαιτερότητας του τόπου μας, αφού ενωμένοι οι βόρειοι κι οι νότιοι κάτοικοι του νησιού να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε από την Πολιτεία αυτό που μας οφείλει.
Αντί λοιπόν να εστιάζουμε στο ποια περιοχή θα ωφεληθεί περισσότερο και ποια λιγότερο, θα πρέπει να σκεφτούμε πως όλοι μαζί θα πρέπει να απαιτήσουμε αυτό που μας αναλογεί από τον προϋπολογισμό επενδύσεων.
Οι πολίτες της Εύβοιας φυλλορροούν με μια οικονομία που δυσκολεύεται να στηριχθεί στα πόδια της. Παλαιότερα η οικονομία της βόρειας Εύβοιας είχε στηριχθεί εκτός από την τουριστική ανάπτυξη της Αιδηψού και στον κάμπο της Ιστιαίας, ο οποίος τάιζε ολόκληρη την Αθήνα με τις τομάτες, τα καρπούζια και τα οπωροκηπευτικά του.
Σήμερα μετά από σωρεία πολιτικών λαθών, μείναμε με κάμπο ακαλλιέργητο, με την Αιδηψό να μην έχει ακολουθήσει τις επιταγές των καιρών για ετήσια λειτουργία – κι όχι εποχιακή -των ξενοδοχείων της και χωρίς σύγχρονο οδικό δίκτυο που θα συντελέσει στην ανάπτυξή μας.
Όλοι οι πολίτες της Εύβοιας ενωμένοι πρέπει να απαιτήσουμε ΙΣΟΝΟΜΙΑ από το κράτος που μας έχει παραγκωνίσει συγκριτικά με άλλα σημεία της χώρας. Το σύγχρονο οδικό δίκτυο κι ο εξοπλισμός με την ανάλογη στελέχωση με ιατρικό και νοσηλευτικό των δομών Υγείας που ήδη υπάρχουν, θα επιτρέψει στην Εύβοια να ακολουθήσει ρυθμούς ανάπτυξης.
Πάρη Ντελκή
Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr
Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr
Νομιζω οτι προεχει διανοιξη δρομου Χαλκιδας-Κυμης που θα συνδεσει και την Κυμη με Λημνο και Σποραδες και βεβαια περιφερειακος Ευβοιας που θα βοηθησει και θα τονωσει 3ημερες αποδρασεις απο την Αθηνα.Σε καθε περιπτωση ειναι τραγικος ο υπαρχων δρομος Χαλκιδας Κυμης μεσα απο μικρα ή μεγαλυτερα χωριά και η διατηρηση του για να εξυπηρετουνται μικροσυμφεροντα ψιλομπακαλικων και φουρνων!! με τελευταιο αποκορυφωμα την τοποθετηση φωτεινου σηματοδοτη στο Λευκαντι που μπλοκαρει την κινηση ολη την ημερα!!