Home > Hot ! > Φάκελλος Ήλια: Μια τελευταία ευκαιρία ανάπτυξης της βόρειας Εύβοιας

Φάκελλος Ήλια: Μια τελευταία ευκαιρία ανάπτυξης της βόρειας Εύβοιας


There are no slides in this slider.



There are no slides in this slider.


Το έλλειμμα του οδικού δικτύου της Εύβοιας, συνδεόμενο με το δημογραφικό της πρόβλημα, αλλά και την ενεργειακή της προσφορά, δεν μπαίνει μόνο σε ένα λογαριασμό κόστους – οφέλους.

Οι πινακίδες της αποδοχής ενός ανολοκλήρωτου έργου για δεκαετίες, βασανίζουν τους εναπομείναντες μόνιμους κατοίκους της βόρειας Εύβοιας. Αποκόπτοντας την ενότητα της βόρειας Εύβοιας, απομονώνοντας τους δύο όμορους  Δήμους στα περίκλειστα σύνορά τους με περισσότερο επιβαρυμένο τον Δήμο Ιστιαίας –Αιδηψού, ο οποίος έχει μεγαλύτερη ευχέρεια ανάπτυξης,  στρέφοντας το βλέμμα του προς τις θαλάσσιες μετακινήσεις.

Η φωτογραφία του CaptainSpiros Agapitos, είναι από την διάνοιξη του δρόμου και βλέπουμε στα κομπρεσέρ από αριστερά τον Βασίλη Στεργίου (Σαλέα) τον Αποστόλη Στεργίου και Αποστόλη Φώτου

Αιδηψός -Λίμνη μια διαδρομή που ενώ είχε χαραχτεί,  στην ουσία ποτέ δεν παραδόθηκε γιατί  η ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών ήταν αμφίβολη.

Χρόνια ολόκληρα βράχοι πέφτουν και σκιάζουν την διέλευση που γίνεται με δική μας ευθύνη.

Χρόνια ολόκληρα το θέμα φωτίζεται, για λίγο μετά οι προβολείς κλείνουν, οι εκλογές το ξανανοίγουν κι ου το καθεξής.

Την τελευταία δεκαετία μπήκε στη βάση μιας μελέτης που ολοκληρώθηκε, και βήμα- βήμα ξεκίνησε με έναν εργολάβο που πριν καλά ξεκινήσει το έργο το εγκατέλειψε.

Νέος εργολάβος ανέλαβε και σήμερα ο ήδη ημίκλειστος δρόμος κλείνει.

Κι αυτό γιατί τα έργα που θα ξεκινήσουν από αυτή την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023, θα  αρχίσουν με αλπινιστές που θα αναλάβουν να πετάξουν όποιον βράχο είναι επίφοβος να πέσει.

Αυτό θα δώσει την ευκαιρία να ξεκινήσει το έργο με ένα βουνό σχετικά ασφαλέστερο και πάνω σε αυτό να στηριχτεί το όποιο στέγαστρο με την σειρά του κατασκευαστεί προστατεύοντας την διέλευση των διερχόμενων οδηγών.

Ο χρόνος που εκτιμάται αρχικά καλύπτει τουλάχιστον μια διετία.

Τι θα συμβεί με όσους πρέπει να μετακινηθούν για όποιον λόγο, σε ή από  εκείνο το σημείο; Πως μπορούν να εξυπηρετηθούν οι ντόπιοι κάτοικοι; Η προφανής λύση είναι ο δρόμος του Βουτά. Αλλά η εναλλακτική θαλάσσια λύση συζητείται με πιθανότητα υλοποίησής της ώστε να διευκολύνει τους ντόπιους να μετακινούνται γρηγορότερα  όλο το διάστημα των απαραίτητων εργασιών.

Κι έτσι το βλέμμα μας πάλι στρέφεται στη θάλασσα.

Κι έτσι μοιραία η σκέψη μας οδηγείται στο κούφιο μέχρι στιγμής καθεστώς της νησιωτικότητας για την Εύβοια κι ειδικότερα για τα δύο άκρα της.

Αυτοί που σήμερα θα πάρουν τις αποφάσεις είναι αυτοί που δίνουν την τελευταία ευκαιρία ανάπτυξης της Εύβοιας.

Η νωπή εντολή που έλαβαν Κεντρική Πολιτεία και Αυτοδιοίκηση, δεν αφήνει περιθώρια πανηγυρισμών ότι ο χάρτης της χώρας έγινε όλος μπλε!

Αντίθετα είναι η τελευταία ευκαιρία να  αποδειχθεί  στο πεδίο το αποτέλεσμα. Διαφορετικά την επόμενη τετραετία δεν θα υπάρχουν ψηφοφόροι πια στην βόρεια Εύβοια για να επιλέξουν ανάμεσα στο μπλε ή οποιοδήποτε άλλο χρώμα προκύψει μέχρι τότε. Όποιο νέο κύτταρο γεννιέται θα φεύγει αν ο τόπος δεν μεταμορφωθεί σε Φοίνικα από τις στάχτες του.

Πάρη Ντελκή

Τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του palmosev.gr

Για τις ειδήσεις της Εύβοιας κι όχι μόνο εμπιστευτείτε το palmosev.gr



Αφηστε ενα σχολιο

Η παρούσα φόρμα συλλέγει το όνομα σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να μπορέσουμε να απαντήσουμε στο σχόλιο σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το Privacy Policy της ιστοσελίδας μας.

error: